Često postavljana pitanja

Kako mogu da kupim vaše proizvode?

Na stranici, gde ste proizvod pronašli, odaberete opciju “Dodaj u košaricu”, otvorite košarico i nastavite po koracima – vodi vas program. Sve proizvode, koje imamo na zalihi, možete kupiti putem našeg webshopa (na kojem se trenutačno nalazite) pa i u našoj trgovini u Sloveniji – Domžale.

Do kojeg sata mogu da kupujem putem webshopa?

Naš webshop je otvoren 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Stoga možete i vašu narudžbu da obavite bilo kad vam to odgovara. Mi redovno pratimo i šaljemo narudžbe, u toku radnog vrijemena trgovine.

Ne želim ili ne znam naručivati online. Dali mogu ikako drugačije da obavim narudžbu?

Možete svakako. Primamo narudžbe i putem mejla, telefona i facebook profila. Pošaljite nam proizvode (slike) šta želite naručiti i vaše podatke i poslaćemo vam.

 

Kad mogu da očekivam naručene proizvode?

Ako imamo narućene proizvode na zalihi, možete jih dobiti već sledeći radni dan. To važi za narudžbe, koje su poslane do 12 sati. Narudžbe iza 12.sati se pošalju tek sledeći dan.

Naručio sam proizvod, ali ne znam, dali sam uredu završio narudžbu, gde mogu to da provjerim?

Na vašoj strani računa (moj račun) možete provjeriti dali imate neku otvorenu narudžbu. Možete nam se obratiti i mejlom ili telefonom, pa će mo mi provjeriti za vas.

Želim, da platim i preuzmem proizvode osobno u vašoj trgovini, dali se to može?

Možete, svakako. Kad budete narućivali proizvode odaberite opciju Osobno preuzimanje. Nakon potvrde o zalihi proizvoda, možete kod nas preuzeti i platiti proizvode. Nalazimo se u Sloveniji, Vodovodna 16b, Domžale. U okviru našeg radnog vremena.

Dali mogu dobiti račun na firmu?

Možete, napomenite to (ispišite podatke) kad naručujete online ili nas prije završetka nakupa na to opozorite u trgovini.

Kako mogu sa vama stupiti u kontakt?

Možete nas kontaktirati putem emaila: info@camp-ing.co

Ili putem telefona: +385 (0)​1 353 50 97